czwartek, 17 kwietnia 2014

Miahnae!

Chcę was wszystkich poinformować jak i z góry przeprosić, za to, że
w najbliższym czasie nie ukaże się żadne nowe opowiadanie. 
Jest to spowodowane, nie moim brakiem weny, czy czymś podobnym, ale tym, że nie mam 
stałego dostępu do internetu przez jeden mały incydent. 
No nie ważne, chcę wam powiedzieć, że nowego opowiadania możecie się spodziewać
dopiero jakoś pod koniec maja. :c Mam nadzieję, że nie gniewacie się na mnie. 
Oczywiście postaram się zrobić wszystko, aby dodać coś nowego szybciej, ale szanse są na to nikłe. 
Mam nadzieję, że nie zapomnicie o istnieniu tego bloga i będziecie czekać na moje nowe prace. 
Pozdrawiam wszystkich czytelników i jednocześnie życze wam 
Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka i mokrego dyngusa. ^.^

2 komentarze:

  1. Nie ma sprawy,kochana ;* ;)
    Ja zawsze będę tutaj czekać haha ;)
    (czekaj na maila,kicia ;D) ;)
    Tobie również Wesołych Świąt ;* ;)

    www.exo-imagines-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czuwać ;D
    Trudno byłoby zapomnieć o TAKIM blogu jak Twój ^^

    OdpowiedzUsuń